- VYHODNOCOVÁNÍ MARKETINGOVÝCH KAMPANÍ
- POSKYTOVÁNÍ RŮZNÝCH STATISTICKÝCH ÚDAJŮ
- INFORMACE O CHOVÁNÍ ZÁKAZNÍKŮ
- AUTOMATICKÉ MĚŘENÍ NADEFINOVANÝCH VELIČIN
Možnosti využití našich řešení
najdete nejen v těchto oblastech
Velice účinným nástrojem pro získání informací o chování zákazníků je právě naše technologie založená na principu rozpoznávání registračních značek (RZ) vozidel.
Vedeme přesnou evidenci průjezdů vozidel včetně pořízení fotografie a časových údajů. Ze získaných dat jsme schopni vytáhnout to podstatné. Shromažďujeme podklady pro tvorbu marketingových kampaní nebo získání zpětné vazby z již vytvořené kampaně. Získáváme jinak nezjistitelná data. Systém najde své uplatnění především u objektů s velkým pohybem vozidel, jako jsou například aquaparky, obchodní a nákupní centra.
Ze získaných dat lze vytvořit sestavy a poměrové grafy pro přehled událostí:
– Loajálnost zákazníků
– Průjezdy za hodinu, den, měsíc, rok
– Návštěvnost ve sledovaném období
– Vjezdy podle krajů
– Poměr návštěvnosti mezi tuzemskými a zahraničními zákazníky
– Průměrná doba parkování
– Měření obsazenosti parkoviště
– Apod.
Pro tyto účely byl vytvořen speciální produkt, který nese název “AVES Shopping”.